FOLLOW ME ★

希望你们会关注我囖 , 朋友们 、╮(╯_╰)╭

谢谢光临 :D

2010年9月3日

假期噜 我的生日也快到了噜 ♥

耶耶耶 ``
我返黎此地更新囖 `
麻烦麻烦 卑下面啦 ``
呵 ` 
覺得我的部落有咩唔同嗎 ?
拉拉拉```
格式 歌曲 部落標題 配件 通通換曬啦 ``
有新鮮感嗎 ?


OKOK 今日標題 看到了嗎 ?
BLEK``
同學們 放假了worrr
兩個星期worr 
點啊 開心無 ``
打算去邊度玩甘啊 ? 
靜系卑啊爸啊咪困在家裡 ``? 
邊度都無得去 ?
哈哈
個有個啦 ``
去玩的 就玩的開心D啦 ``
被困的 就唔好甘灰啦 `` XDD

至於我點過勒 ?
唉 一樣呆在家囖 ``
唔系啊咪唔卑出worrr
系 無地方好去 `` ><
悶到 X 甘 ><
又無的見他 ><
YIII 我接受唔到囖 !!!


SKIPPPP ```````````````````````````

我快生日了 
erm `` 感覺 有開心 有傷心吧
有開心 有失望
何出此言啊 ?
廣下開心先啦 `` 免的掃你地興 ><
[幾為你地著想 = =V ]
開心 因為這個禮拜 我將會同靜宜 
一起去PARADE行GAI GAI ``
靜系我地兩個Z worrr
在學校時 我話禮拜幫巨化leng leng ``
靠 巨反應大到 = = 
好像要拿巨條命甘啊 YAM GONG `
甘都算啦 ``
叫啊DI哥 << 記得巨無 ?
幫我叫埋靜宜的最愛K.M上Z嘛 ``
立刻卑人誤會我喜歡巨 !!!
我頂巨地 !!
哼 
就算我化佐灰啊 都唔會仲意巨過塊""
 
SKIP ```

好了 甘傷心系點解勒 `?
ermmm`` 這個牽涉到我的家人 T^T
啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊!!
崩潰了 
我媽媽 可能在我生日當然就去新加坡做工 ><
因為某些原因 ``我都唔想廣了 ``
別說我媽怎麼那樣 ``
是我叫巨去的 T^T
老實廣句 ```

_我情願你到外地工作 留下我一人
_也不想你在這裡受氣 ` T^T

你離開我的日子不剩多少了 ``
我就利用這幾天 好好增加我們母女之情的感情
很抱歉之前甘唔成熟```
因為你罵我而生氣你  T^T

之後 ``
我的奶爸 ``<<半個爸吡 ``
巨地全家去曬KL玩了 ``
我冧 這次系我最糟的生日吧 ````
沒有家人陪在我身邊 ````
唉 `` 真的有點傷心的感覺 ``

無相幹啦 `` 我接受到的 XD
還有還有 ``
多謝LC MUII 你份禮物
我好鍾意 
[巨用一把尺整成我的XUAN字]
還有盈 祖兒 你地的禮物我都好鍾意``

好啦 `
就此停寫啦 ``
煲碟去了 ``

公主駕到


超簡單更新 

没有评论:

发表评论

瀏覽表 :))