FOLLOW ME ★

希望你们会关注我囖 , 朋友们 、╮(╯_╰)╭

谢谢光临 :D

2010年9月6日

2010 09 05 - 2010 09 06 ♥

 ``


系啊系啊 ``
今日我生日啊 ``
禮物禮物 ` XDD

無禮物 無相幹啦 ``
我唔系甘貪的 >/////<
OH YEAH ```

SKIPPPPPPPPPPPPPP ```
昨天 我同靜宜去佐PARADE行GAI-GAI
卑人放佐飛機的我 ```
失望佐囖 ```
不過算 ``
巨地話補返 下次陪過我 ``
K 我大人有大量 原諒你地 XDD

聽我老婆 祖儿廣 2/3樓有一間店 
有得寫咩 " 愛宣 " worrr
我地兩個就貪爽 ``
行進去睇睇咯 ``
哇 嚇到我地一下
整個板都系紙條 XDD
無事做的我地 去睇人家寫咩 ``
WOW ``` 寫的野sweet到我打冷震 ><
原本我地兩個打算玩埋一份的 ``
點知有筆無紙 `= =
冧住去書局買紙返黎寫 `
冧冧下都系唔好啦 `
之後我地就打消這個念頭啦 ``

SKIPPPPPPPPPP ````
行``````````````
行`````````````````
行 ```````````````````````

買`````````````
買`````````````````
買```````````````````````

呵 真系有錢就身癢``
XD 買佐兩件衫 `
同一D無等洗的野 ``XDD

5點幾果時 `` 
原本想去K BOX唱歌 ``
BLEK 點知一問價錢 
OH `` 唔夠錢卑 算佐 T^T
好囖 站埋邊 睇下接落來要去邊 ``
靈光一閃 叮 ```
就廣去影大頭貼 `` XDD
哈 我還是第一次拍
啊宜請 RM10 當生日禮物囖 XDD
影完之後 ``
再去返果果 愛的宣言 果邊``
睇睇睇 又心細細想玩worrr
去問櫃檯拿紙 ``
之後兩個傻婆一起寫 ``

















哈 ` 想知我寫咩無勒 ?
XD
唔話你知 `` XD
等你心細細xp

玩完啦 `之後返屋企 =目 

SKIPPPPPPPPPPPPP`````````````

昨天我都好遲上線下咯 ``
一上線 幾百個祝福語在我的塗鴉牆度 `` 
目前有4**幾個 ``
開心死我 咯
多謝你地的祝福語啊 ``
愛你地 XDD

没有评论:

发表评论

瀏覽表 :))