FOLLOW ME ★

希望你们会关注我囖 , 朋友们 、╮(╯_╰)╭

谢谢光临 :D

2010年9月13日

最近 . `

Ooi ```
我黎啦 ``
原谅我無礼貌的开头 = )






哈 ````
标题 : 最近 


最近 我单身返了 ` = )


呵 `` 自由身好 ``= )

- 习惯自由身

- 無负担 - 無顾虑

- 想做就做

- 不考虑

- 这就是真正的我

- 你所认识的

- 怡保妹




- 别小看我

- 我很独立 = =V



哈 系没好熟勒 在我的面子书中有写的 

SKIPPP ``


最近常常懒街 XD
常常 早出晚归 = ]


就在昨天 我又上PARADE啦 ``
=目 上到我闲 ``
上个星期 我足足上佐3次 !
睇好黎 系3次 !
唉 一个星期里面上3次 ``
行到我闷 ``
不过 無办法咯 陪屋企人行 `` = )
乖勒 ? >////<


哈 
但系 但系 昨天系同朋友上 = ]
吹蚊话帮我补返庆祝生日worr ``
好囖 `
4 2 ><
Yiiiii `` 死人吹蚊啊 骗我地的 
又话带我地去K BOX = =
点知4个男的 去晒戏院睇戏 !
都算了 我话睇完才进K BOX囖 
我等你地 睇完打卑我啦 ``
4条友一直点头 ``
好囖 静返我同静宜两个傻婆 ``
行黎行去 `` 
买佐一件冷衫 `` 唔错唔错 
都几钟意下 XD
之后行去3楼买本书 ``
" "
wow `` 封面好yeng一下的 `
我好喜欢 `` 哈 
5/6点 啊俊打卑我``
话在K Box 门口等 ``
过多阵 又打黎 话唔进噜 `
SAD `` 失望死我地 ``


之后 就 SKIPPPP 佐巨啦 = ]


唉 浑浑噩噩甘 又玩佐一个星期啦 ``
多一个星期就开学了 `` = (
功课都没做 书包都没打开过 ``
唉 在这个星期 我就只好乖乖做晒D功课啦 `
免得卑D BABI老师抓到咩把柄 = =V


LOLX `` 
都無咩写的啦 ```
觉得我的部落越黎越闷 ``
無新鲜感 ``
唉 真有打算放弃这里 ``
好無 ? 




没有评论:

发表评论

瀏覽表 :))