FOLLOW ME ★

希望你们会关注我囖 , 朋友们 、╮(╯_╰)╭

谢谢光临 :D

2010年6月25日

啦啦啦..好像好久无更新佐窝,..

OH YEAH .
我又黎佐..
感觉上好像好久无更新佐窝.
哈哈..搞笑.
我最近点?
差唔多啦.

同以前一样.都系甘无聊
唉..

今日系星期5
落佐场大水.
OMG
冷到我震..
仲差D变落汤鸡
落甘大水.
原本想唔返学.
返屋企奋觉一定好好奋.
不过琳下就好囖
哈哈
唔紧要.

铃铃铃`````````````````````

3.05下课时间到..
其實無咩特別.=。。=
之後勁搞笑!!
竟然有幾個哥哥仔姐姐仔黎我班..
話查書窩..
睇下有無包書..
無包一本RM0.50..=.=
夠力到..
好彩我今日靜系帶一本馬來文同細本的英文..
如果唔系..肯定罰到我破產!!
不過~~~~~~
都卑個姐姐仔足到我無包英文...
哎呀..以為可以過關的...
算佐...0.50當跌佐吧.
哈哈..
我朋友就慘D甘咯..
4/5本..>>>兩蚊..
Yam Gong 到..
仲要聞我借錢...=..=lll
以我甘有義氣的性格`肯定借的啦
(自戀中 ` 勿怪
哈哈..
到佐最後2節...
MT節黎的..
OMG~~~~
輔導老師溫我窩..
哈哈..我最鏡的一日終於黎了..
一進到黎..就广LAU LI XUAN MARLI SINI ...
OH YEAH 又可以趁機偷懶佐..
哎呀...广佐甘久..忘記佐同你地广點解要輔導TIM
哈哈..就系因為幫朋友收電話...唉..
落到去巨的教室...
WOW....原來輔導室有甘大塊鏡的...
我甘大個女都系第一次進...哈哈><
系米好乖叻...XDD
之後卑巨問3問4..
唉...遇佐的啦..無相幹!!
問我知唔知點解唔得帶電話...我無出聲咯..
巨就解釋一大堆..=.=以為我真系唔知甘...
广到我都忍唔住想笑佐...
聞我覺得自己好唔好...=。=
點解要幫巨收電話..
想聞返老師...甘高難度的問題...
要我點答...
難道要我广我緊細好啦!
因為我夠義氣所以幫人家收電話...<<<自戀..shy~~~
之後足住我一直广耶穌..
慘咯...
聞我聞題我都靜系點頭N搖頭
哈哈哈哈...搞笑到..
佩服巨咯...琳走前都仲話..
有什麼事可以找老師說..==
心冧~~~你發夢啦~~哈哈哈
以為會广好久的..
點知唔夠半粒鐘就叫我返班...
siazzzz
又要上課佐~~啊啊啊啊啊啊啊啊啊~~~~
(討論考試紙~~~)
無怕話你知...E家我全FAIL ` 一課PASS
真系差到...
 聽日星期6..
又要返學堂..哈哈..有野玩..
不過鏡無人載Z~~~
haha..好咯
聽日6點幾就要起身..
所以E家停筆啦=3=

多謝收睇.. 



没有评论:

发表评论

瀏覽表 :))