FOLLOW ME ★

希望你们会关注我囖 , 朋友们 、╮(╯_╰)╭

谢谢光临 :D

2010年7月4日

无聊 + 乱 = 一篇废的文章♥

啦啦啦``
消失佐几个礼拜无更新``
哈哈``
今日肥隆哥广 ;最近好像无咩睇你更新BLOG``
啦啦啦``因为无话题嘛``
所以无更新咯``
唉``好吧``E家就上黎更新吧``
广废话·
唉唉唉``7月噜``
有咩搞作??!
真系好闷囖`
唉 ``惨到鬼甘``
难得一件开心的事就系我出做粮噜``
RM100 
要拿黎点用??!
冧下冧下..
都系存起黎啦```
不过今日我哥广帮我买电话``
RM150帮我拿架W595返黎  
有D开心的``
但系中欠RM50..
点算好?!
我吖咪叫我卖佐我架W580I米有咯``
心冧``都唔知有无RM50甘多``
我E架烂臭机sot sot 地的``
无理住先 ``
我闻我哥咩颜色的?!
我哥竟然广系"红色"

仲系整架```
死得咯!!我最讨厌的颜色!!














就系E架!!
啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊!!
我唔想啊!!
红当当 ``过年咩
但系我的580又SOTJOR!
点点点!
要唔要好!? 
虽然我梦寐以求的手机系``````











E一架``
但系``但系```我买唔起T.T
算吧``都系叫我哥帮我拿W595吧``T.T
我哥话听日帮我拿窝````
哈哈哈``兴奋```
只怕 :希望越大 ·失望越大  
唉 ``
都系唔好甘开心住``
刘丽萱``冷静冷静``

'''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
OKOK~~
广系第2D话题``
我拜5又做傻事 !!
在手度割佐个字``
流佐到多``
但一D都唔痛``
我冧我系冷血的``
返到家``
同朋友吵架``
E家连朋友都唔系佐``
=绝交佐``
点解全部人都同情巨!?
觉得我错!?
全部觉得我系衰人``
好!我成全你地咯!
我做衰人咯!
我就有甘!做甘!
有几!做几!! 
你地唔好怪我!
冯世杰!!
我就系要玩死你!
点!

```````````````````````````````````` 
够佐!唔广巨
啊??
我考第几名 ???
唉 ``广起都收家``
竟然考啊尾地3
啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊!
真系好收家啊!
家长人点算??
死的囖!!
神啊``救救我吧!!
点面对我啊咪!??
呜呜``
点解世界上要有家长日??!
oT.To
HAIZZZ~~
算吧`
我就静静得等待我的死期吧``


 

 

没有评论:

发表评论

瀏覽表 :))