FOLLOW ME ★

希望你们会关注我囖 , 朋友们 、╮(╯_╰)╭

谢谢光临 :D

2010年7月22日

無事幹 ```````````

滴答滴答`````````````
這是一個落水的晚上
是否覺得我更新得太頻密?
哈 別怪我 別怪我 ``
因為無事幹 所以就更新><

讓我為你高歌一曲 `XD

Baby, I never seen someone with your body
You make me want get this party started
Hey baby, come in tell me what this all, baby, baby
Tell me what you what you waiting for
Baby, I never seen someone with your body
You make me wanna get a little naughty
Hey baby come in get it it's all yours, baby, baby
Tell me what you what you waiting for

wow```好聽無jek
哈 我睇我哥整日都聽這首歌``
SO 我都走去聽 `XDD
啊哈 ` 又幾好聽的worr

```````````````````````````````````````
好啦好啦 `
吥講多多廢話啦```
講下我這幾日的校園事蹟 `
好嗎 ? 好嗎 ? ><
你地有興趣知嗎 ??
哈 

今日今日 ``
新中FORM 1 英文講故事比賽 =.=
[ 其實唔關我事 >< ]
WOW ```` 首先系 1F 的女同學獻唱一首MY LOVE ``
作為開頭 `
之後之後 ?
OMG ` 到我班唱 ><
Yipee Yah Yah Yipee Yipee Yah ><
於到爆!
太"可愛"料 ``
我接受唔到囖 ```````
我一邊唱一邊笑 XDDD
想問 何解男仔唔洗唱啊 ?
太不公平料 !!
氣爆 !

then 唱完之後 `
我同我老婆 溫祖兒坐埋一齊``
哈 好笑事就此發生 XDDD
無所謂 囖囖囖囖囖囖 ```
一邊聽巨地講故事 一邊玩
blek blek blek
講到一半 ! 竟然聽到一句 : she is so 霸道 ?!!
啊哈哈哈 笑到我地 
咩英文黎咖 
SHE IS SO 霸道 ```
好 真有新鮮感 XD

OH YEAH ``
冠軍系我班的印度妹 XDD

`````````````````````````````````````` 

下課之後 ``
BI節worr 怕怕
我班的男同學向我地的Puan . Selva 提出個要求
叫selva唱 "今天吥回家"
哇```巨真系唱worr``
WOW`` 好好聽啊 D音準到 ``
犀利啊 全班拍曬手掌 有D仲大聲叫wowwww 
哈 老師開心到一直笑 XDD 
開心完啦 系時候也來
 
哈 巨行過黎 
[ 我自己都惊緊 >< ]
巨睇到我拿Tisu一直按住耳仔``
問我做麼 ` 系沒流
我怕到靜系點頭 ><
因為怕巨抓我的耳骨 ><
點知 巨靜系推佐我頭一下
罵都無罵 就走佐  [ O.o?? ]
真奇怪 ><
哈 可能今日巨太開心啦 ``
無相幹 當我好運啦啦啦 XDD

```````````````````````````

呼呼呼 ``
緊拍天氣唔系甘好worr
差唔多日日都系落水天 `
SO 你地記得小心身體worr
哈哈 睇下我 !
睇下我幾緊張你地 ><
系米好地錫勒 XD
[ 自戀中 莫怪 ]
哈 
轉話題啦 `
講下拜2 PJ節果時啦 ``
哇 果日好笑咯 ``
我同祖儿一齊整果個FAT  妹妹 ><
哈 最記得祖儿一個動作 同一句話
原本勒 巨系要食糖的 XD
點知睇到果個FAT 妹 就立刻掉糖
仲話 :哎呀 !不吃了 !糖果增肥 ! XDD
哈哈哈 笑9死我囖 ```
之後仲好YAM GONG甘講
:哎呀 我粒糖啊 T.T >////< 
祖儿 祖儿 你都變得幾快的worrrrr
XDD

                                    
`````````````````````````````````````

哈 我就寫到E度啦 ``
大家覺得好.
就卑下面 按贊啦 
或者 或者 再旁邊的聊天室
留下意見的worr
還有 還有 ` 
不嫌麻煩的話 在3選1果邊投一票啦 XDD
我會對你萬分感謝的 XDD
嘻嘻 在此留下一個深深的吻 >/////<
Muackzzzzzzzzzzz ```
記得奮覺蓋好被worrr 
嘻嘻 ><


没有评论:

发表评论

瀏覽表 :))