FOLLOW ME ★

希望你们会关注我囖 , 朋友们 、╮(╯_╰)╭

谢谢光临 :D

2010年7月9日

又系一個星期5````

當我更新緊BLOG的同時```
外面落緊水```
涼涼地``幾舒服下``
我正在聽緊我喜歡的歌```

从前有三个字 天天广你知
虽然无新意 但有意思
我储埋储埋这么多诗句
我只想你可以跟我一起笑

从前那三个字 人人都钟意
但系又有几个人真正明白 那意思
我只想知道 我只想你快乐

就系凌加峻的三个字 唔错唔错
都几好听 廣東版的 
愛上佐此歌````

Blek Blek Blek `````
好無聊```
正在同肥隆哥King緊Gei````
(我再一次將你擺上台)
哈哈哈```
巨又催我更新BLOG囖```
好衰的囖巨``
在學校虾我``
唉``慘到我``

想問下```
點解男仔甘鍾意扯女仔的頭髮??!
好唔爽的!!
邦到好好又走去扯我頭髮!
搞到我整個傻婆甘!!
人家扎得好辛苦的嘛!
卑你甘一扯!
咩都無囖!
唉!心都碎曬咯!
算佐``唔講E件事```

啦啦啦```
我最近點啊??
一個字 : !!
之前要病唔病甘!
辛苦死我囖!
不過已家已經好返啦!
多謝關心我的朋友```

除佐一個!!
張靜宜!!
我好怒你啊!!玩咩自殺啊!
你知唔知我地好擔心你啊!
為佐個臭男人要生要死!?
為仔死 為仔亡 !!
值得咩!!點解要為佐巨玩自殺!!
你玩咩都得!就系唔得玩自杀!!
你以為你死佐 巨會內疚咩!
傻啦 巨唔會咖!
巨只會拖住第2條貨開心快活!
醒下啦```唔系我要罵你!
系根本唔值得!!
哼!!搞到我女為你哭!
怒死你!!
哼哼哼```

````````````````````````````````````````

啦啦啦啦```唔廣你!
免得自己爆血管!!
廣返D開心野先```
哈哈``就廣今日在學校D搞笑事啦``
我地的英文老師 SELVA
勁搞笑!!
叫我地唱歌窩!!
WALAO A```
仲系細路仔歌``
yippee yah yah 
yippee yippee yah ``
OMG~!!!!
笑死我啊!!
不過老師唱到都幾好聽下窩``
真系走留眼``哈哈``

啦啦啦啦```(又系啦啦啦?)
無辦法``我的習慣```
哈哈``傻佐傻佐``
今日換佐時間表``
開心啊!!!
PJ在最後兩節```
最爽的了``可以帶電話嚕````
唔知老婆仔系米一樣叻``
哈哈``DUDUDU~~~

最後兩節MT節``
搞笑```
RAJA老師幫我換佐位 =..=lll
點解窩```嗚嗚``
換我去甘前坐``T.T
每次上MT都要坐過邊!!
我唔要啊````
雖然抄也容易D```
但系 但系``
卑老師睇住``做咩都唔得``
好唔慣的嘛```
算吧```
其實甘都好DD的``
我可以用心D上課``
你地一定廣:麗萱都會用心上課 ? 奇蹟!
老實廣``系被逼的``
啦啦啦``
今日老師教D野真複雜``
6x + y =?
0.25u + ll + 3y = ?
真複雜啊!!
搞到我暈!~~~
不過```老師卑D數學功課``
我半節就做曬```
=.=我系米發夢??!
哈哈```我真系傻佐``

```````````````````````````````````
好啦好啦```
唔廣啦```
夜了喔```不過今日星期5
玩夜D都無所謂啦``
聽日夜晚同朋友去夜市```
開心開心```
寫到E度啦```
繼續去煲碟 《浦枞龄》
紧张紧张```

肥隆哥哥 ` 唔好意思 ``
原谅我MUI MUI仔打字慢``
><
 

没有评论:

发表评论

瀏覽表 :))