FOLLOW ME ★

希望你们会关注我囖 , 朋友们 、╮(╯_╰)╭

谢谢光临 :D

2010年7月31日

我又黎啦 `

登登登登```
我又黎啦 `
已家系晚上10點48分
外面落緊水``
我在此更新BLOG
哈 上到黎的時候勒
真系有些失望囖 ><
因為啊 我的票數啊 文章的贊啊 聊天室啊
都系無改動過 ` 
依然系同樣的數目 同樣無人卑我些意見 ><
只有一兩個
唉 失望料 
無所謂吧 
可能真系太爛了 `XD

`````````````````````````````````````

好吧好吧 `
不講果D囖 `
啊啊啊啊啊啊啊啊XD
最近情緒化越來越嚴重
每日放學時間的時候情緒都好低落
甚至有時亂罵人 發脾氣 T^T
喲 系米好恐怖 ?
唉 其實我都唔想咖 ><
但系我控制唔到 ><


哈 希望你地唔好怪我啦 XD
系咯系咯 麗萱啊 家長日果日點啊 ??!
哇 這問題真難答囖 >////<
『那天我同我老婆都有帶電話worr XD 』
首先 
去排隊 OH ```
點知唔卑行worr 怕怕佐
以為有突擊檢查worr``
全部怕到震`><
切 原來唔系
算囖 返班 上課 

好 · 下課啦 我D朋友有話有查worr
全部收好曬 `==
靜系我無 ><
過佐一陣 ````````````
頂 原來又系流料 !
>< 騙人的 !!
到底邊條廢材放假消息 !!
返到班 WOW 好多家長啊 
哈 之後我都不怕囖
敢敢死拿電話出來嚕 XDD
哈 插入耳機 開到最大聲
想炸炸炸 爆我耳膜 XDD
我朋友勒 就自戀起來了 
睇到巨影到甘興奮 ` 
搞到我都心思思 陪埋巨一起影
啦啦啦 ` 相去我FB睇啦 XD
影夠啦 坐底 睇啊爸啊媽黎米 .
全部走曬了喔 唉 
我最後第2個拿 ><
哈 點知系我啊哥黎拿worr
講講講 ><
想睇下我驚人的成績嗎 ?
好 卑你見識見識 =..= 



哎喲喲 真收家 >////<
左邊的系之前的 右邊系前日拿的 >////<
差到 
唉 8月16號又考了 
我又唔知考幾多粒E出來了 
真失望 不過我會努力的
我不想我啊咪整世都要挨 T^T
好多次同我媽吵架 我講我唔鍾意讀書 
我啊咪就話 你再唔讀好黎 我真系抬不起頭了 
我聞巨做麼抬不起頭喔 ?!
我啊咪就答我 整日都要低住頭做工 米抬不起頭啦

T..T我想哭 對唔住 我並無冧過E件事
所以已家會努力D 就算唔識 我都會盡力 T.T
哈 知你睇不習慣我講埋D甘的野的啦
扮勤力甘 
你地一定甘冧的啦 
我在你地的眼中系個壞女仔jek
哈 無所謂 

```````````````````````````````
講下其它啦 `
我最近幫朋友賣MASK 同 LENS 窩
Mask RM4 一片 
Lens 勒就要睇下 
幫襯下我啦 話曬第一次做
要的話記得同我講啊 XDD
嘻嘻 XD


```````````````````````````````
朋友 朋友 朋友  ``
唉 講到朋友 真不開心
兩個星期無同你講話了 `
好不習慣 平時日日鬥嘴
因為某些事 變的好像陌生人甘
你地叫我主動D囖
有時真系想主動同你講返話咖
但系又無勇氣 怕你唔想同我做返朋友 T^T
已家唔知你冧緊咩 ``仲當唔當我系朋友?
唉 煩啊  
不過今日終於同你講佐一句甘多
哈 一句就夠咯 我已經好開心了
Blek Blek Blek

唉 ``
其實我一直想同你做返朋友 `
我真系好想 T.T


``````````````````````````````````
好啦好啦 ``
唔寫甘多啦 等下你地嫌我煩 果時我就 "家火"
哈哈 ``希望你地賞下面 ``
按下下面的贊 或者投下票啊 卑下意見甘啦
唔多講了 XDD
晚上12點00分 
結束更新 XD
晚安 >////<

没有评论:

发表评论

瀏覽表 :))