FOLLOW ME ★

希望你们会关注我囖 , 朋友们 、╮(╯_╰)╭

谢谢光临 :D

2010年7月18日

好闷の一个下午 ` 更新一篇好闷の日记

Walao A !!
好悶勒 ```
真系好悶勒 ``
哎喲``悶到我就快窒息囖 ``
大家系米想問我 ``
哇 今日甘乖無出去懶街Geh 奇蹟worr
OH 實不相瞞 `其實我今日約佐朋友行山咖!!
不過因為一些事 所以放佐我朋友飛機 `
唉 `` SO SAD ...
朋友 唔好怪我啊 我唔系有心的``
Ermm ``` 在E邊同你地講聲 SORRY 丫 ``
MyEm0.Com
```````````````````````````````````````
WOW 原來禮拜在家 ``
系甘悶的wor```
唉 我終於體會到果種痛苦佐 ` T.T
算吧 ` 
下午流流長  可以做D咩 ?
當我看見我的電話時 ``
MyEm0.Com
心裡的自戀傾向黎佐
OH 於是我拿起手機 ```
影 `
影 ``
影 ```
好笑的系 我做佐D白痴表情出黎 >
MyEm0.Com
啦啦啦``
無所謂啦 我知你地唔介意的 ``
系米 ..><
好吧 `` 卑你地看看我剛剛影的相





睇到嗎 睇到嗎?
覺得點 OK 嗎 ..?><
有10幾張甘多 ```
太自戀啦我 XDD
哈 第一次整拼圖worr
哈 原來好簡單的 =.=
覺得點jek
卑D意見我啦 唔好斋睇嘛 ``

```````````````````````````````
咕嚕咕嚕咕嚕 ...


寫到E度的時候 我的肚子在叫我了 ``
哎丫 `` 好餓啊 ``
想食野 但食咩好勒 ``
冧冧先 ````








哈 其實你地餓唔餓Z ?
不如我地一起去食啦 最多我請有點話 ``
嘻嘻 ` 引誘下你地先 XDD
好啦好啦 `
唔玩啦  不過我真系好餓啊 ``
可憐的我 `` 啊咪叫我自己煮面食 
唉 好懶煮 ``
算吧 自己要食的 ``

```````````````````````````
OH 就寫到E度啦 ``
我去煮面食嚕```
你要唔要jekkk 
我可以煮埋你的worrr 
放心啦 我唔會落毒の XDD



没有评论:

发表评论

瀏覽表 :))