FOLLOW ME ★

希望你们会关注我囖 , 朋友们 、╮(╯_╰)╭

谢谢光临 :D

2010年7月15日

近况 ` 近况 ` 近况

Baby Baby Baby nooo ````
哈哈 ``
我黎囖```
唔好怪我一开头就唱歌啊``
因为我听紧E首歌嘛 ``
哈哈..

```````````````````````````````
入正题 ``
今日谈D咩好??
啊 `就談談我E兩日點啦..
首先講下今日啦..
哈哈..好好笑啊..
我到佐祖儿家 <<我老婆
進佐巨家就 = 進佐鬼屋甘 !
裡面黑麻麻的 =.=
咩濕9屋黎的窩..
好像垃圾屋甘 !
死懶婆 好心拾下間屋啦!
唔拾屋都拾下間房啦!
唉喲喲 睇到都眼孕!
無所謂囖..
反正唔系我住 ><
哈哈 之後我地一起行去麻麻當..
聽歌啊 炸歌啊`
開心 緊張的時刻到!
祖儿盡然開佐首MJBeat It
WOW 巨真系傻得暈存
盡然中想跳舞!

`````````````````````````````````````
哈哈..系囖
我剛剛去完醫院 ``` (放心 我去睇我親戚Z)
哈 之後同我啊爸啊媽去糖水街食雜雪 
爽到 我碗雜果雪 Walao 大碗到 













緊系唔系我一個人食曬啦!
由我的啊爸啊媽幫手我食D
哈 真系幸福 
唔止窩 
我仲睇到好多一對對的情侶
兩個人食一碗 ``
sweet 到我打冷震 
羨慕死我啊  
我又要啊啊啊啊 ``><
哈 `` 
撇除E.D開心事
唉 其實我真正的心情真系好唔靚啊!><
好彩有祖儿 惠迎 靜宜 你地陪住我.
多謝你地
祖儿你講的對 錯的唔系我 
我唔需要講對唔住 !
要道歉我之前已經道佐 !
你仲話要我忍受多幾日先會同我好返 ?!
甘系咩意思 !?
你對我絕 我對可以 
我無錯 錯的唔系我 
如果你唔系甘對巨 巨會黎溫我咩 !
我無錯 !!><
要講對唔住過個唔應該系我!

`````````````````````````````````````
別提她
我不想動粗 不想令自己生氣
啦啦啦啦啦``
不如我地講返拜2過日啦 ``
哈哈 好玩囖 
我 祖儿 凱玲 
3個傻婆帶電話返學 原本冧住PJ節影相的 
點知老師無黎 ><
不過都無相干啦 
有個老師代課 無理我地的窩
幾好下 我地就丙向後面影相 哈哈
搞笑啊 
按下網址睇相 ><
啦啦啦
不過勒 最後一節就慘D
另一個老師代課 樣好兇啊
怕怕佐 電話都唔敢拿出黎
算吧 我就同祖儿一起玩姿勢.
哈 玩到無也好玩 
觀音的姿勢又有 大家姐的姿勢又有 
哈 搞度朋友都一直笑我地
魚爆 ><
不過算啦 大家開心就好
之後祖儿仲學MJ跳舞 =.=一直 beat it beat it !!
死傻婆黎的囖````
放學返都就send個 beat it``wooooow卑我窩 !
你睇話 ```系米正白痴!!
 
哇 睇睇時間 12點幾了窩
都系時候奮覺了窩 `````````
好啦 就談都E邊啦 
晚安 我的各位



没有评论:

发表评论

瀏覽表 :))