FOLLOW ME ★

希望你们会关注我囖 , 朋友们 、╮(╯_╰)╭

谢谢光临 :D

2010年6月22日

SAD SAD SAD

SAD`SAD`SAD
非常无心情.
开学
真系令人烦恼
D老师都系甘L狗
我日日都系要夹头发!
 真系好烦!
考试D分数??!!
唔洗广简直系""
科科FAIL
科科E
点搞?
啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊!!
好烦啊!!
今日又卑老师捉袜.脚绳!
剪埋我的脚绳!
同你广!
你今日剪我脚绳!
我拜6就埋返黎!
屌!
点解D老师甘仲意玩针对!!??!
帮过人家收电话.
出过信就要玩针对!
个个佬师都针对我!
你地知唔知?
返学等于去坐牢甘!
日日听埋晒D耶稣..
想问D老师.
你地唔烦的咩?!
日日重复同一样野?!
 你地唔厌的咩!
分数差有罪啊!
洗唔洗用埋D睇唔起我的眼光望我喔!

抱歉.
好像刺激佐D
吓亲你地
但系真系好无MOOD
刚刚先发觉.
电话坏佐..
无佐声.
连歌都听唔到!
 惨..
 想买新电话..
呜呜..
但系无钱..
有边位可以赞助我.?
唉.
发梦啦..刘丽萱.
边有可能啦.
所以已家连机都删埋了.
信息我果D朋友.
唔好意思.
复唔到信息佐
啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊!
点解我甘黑仔啊!!
真系好无用啊我!!
做咩都甘失败!
感情又失败!
学业又失败!
友情又好像出佐问题甘!
亲人好像有代沟甘!
我到底搞咩喔!!
今日傻到又去割手..
T.T
割到一半卑朋友吓一吓..
整个字唔LENG佐
之后无割.
朋友..
唔好睇我平时嘻嘻哈哈
傻下傻下. 
同你地广你地D心事.
好像好开心甘.
其实你地有无真正甘了解过我?

 
 
 

没有评论:

发表评论

瀏覽表 :))