FOLLOW ME ★

希望你们会关注我囖 , 朋友们 、╮(╯_╰)╭

谢谢光临 :D

2010年6月9日

xuan.zaii の 世界.唔会再有爱.

2010年6月5号.

xuan.zaii做佐个决定.
分.
我会忘记你.
对唔住.我伤害佐你.
已家.萱仔的世界只会有.
朋友.姐妹.兄弟.家人.
唔会再有的存在.
因为我已经觉得.
我不再钟意恋爱.
认真?
唔会了.
已家的我..
只系需要自由.
已家我就尽情享受暧昧.
哈哈.
单身万岁.
唔好广我无伤心过.
我有!
只系唔表明出黎!!
LESS有咩唔好?
起码唔会卑男仔伤害.
唉..
广甘多唔开心的野做咩啦..
都已经做佐决定了.
钟想咩啦.
刘丽萱..
系时候醒咯.
唔好想咯.



我会好好记住E张相.
xuan.zaii的世界.
唔会在有爱.
===================================
哈哈..
广返D开心野先..
我半个阿妹.
终于出牙仔啦..
真系越睇越CUTE.


哈哈.
E个甘可爱的BB仔.
就系我半个阿妹啦..
系米好Cute叻..
嘻嘻..
好了好了..
有D头痛.
都系去奋了..
早头啦..



没有评论:

发表评论

瀏覽表 :))