FOLLOW ME ★

希望你们会关注我囖 , 朋友们 、╮(╯_╰)╭

谢谢光临 :D

2010年6月13日

甘就一日了.过得真系快.

哎呀呀!!
我xuan.zaii又黎更新BLOG啦!!
点点点.?
有挂住我无先?
哈哈..
(自恋)
啦啦啦..
系甘的啦..

OKOK.
唔广E.D.
广下我今日同朋友仔上PARADE.
玩得几开心下的.
本来以为我做电灯胆.
会好9闲的.
哈哈..
好彩好彩.
志辉哥带佐几位朋友仔黎.
哈哈.
系边个?
没又系吖DI哥巨地咯.
仲有边个的.
哈哈..
今日我埋佐几样野噢.
搞到E家"倾家荡产"
点算好.
唉.
带70几蚊上.
静返10几蚊返屋企.
YAM GONG!!
系米好想知买佐咩?
搞到静返10几蚊叻.
唉.
好啦.

   NO.1 ` 就系E个BAG啦.
                          RM.25$$


NO.2 ` 新眼睛
                                            RM.13.90$$
                                  
NO.3 `就系E件衫啦.
                            RM.16.90$$
(朋友广我粗口太多.叫我买黎控制自己.哈哈)
                                                      

至于E个公仔.唉唉.唔好误会.
系朋友送卑我geh.

哈哈.
其实仲有一条链的.
由于戴佐好难脱出黎.
所以无影到.
RM.9.90$$

唉唉.
就系甘样用下用下.
静返10几蚊.
不过无相干啦.
我钟意就得.
不过好彩.
吃geh.同唱K.都系志辉卑钱.
哈哈.
我的下午餐
RM.3.00Z.志辉卑得起.
哈哈.
不过都有同你广声多谢.
真人广唔出喔!
为有系度广咯.
多谢晒.志辉.
哈哈

行下行下.
又5点几了.
开心的时间真系过得快.
又系时候散BAN啦.
唉.
搭巴士返屋企.
啦啦啦.
搭车钱又唔洗我卑噢..
几爽下喔.
哈哈.
落车之后影佐张相.
就系最顶果张啦.
觉得点??
卑D意见啦.
啊.
忘记佐听日又要帮我吖咪做工.
冧到都无MOOD.
唉.
唔做又无钱用.
嘿.为有做了.
好了.
广到E度啦.
掰掰啦.
下次再KING过.XDD


没有评论:

发表评论

瀏覽表 :))