FOLLOW ME ★

希望你们会关注我囖 , 朋友们 、╮(╯_╰)╭

谢谢光临 :D

2010年6月20日

呼呼 `玩埋Last Day 听日重返校园

我又黎啦..
哈哈..
无聊到.
XDD
今日对我黎广
应该系LAST DAY 挂
所以就唔理甘多
玩埋今日.
我又同朋友上Parade.
唉.
YAM GONG到
行行下卑过对死人鞋整到脱皮!!!
痛到我死!
唉唉..
  最衰的就系!!
死人志辉逼我食雪糕!!
我广我唔要啊!
好肥的!
巨竟然广要肥一起肥!!
OMG~~
你要甘对我咩?!
嫌我仲唔够肥咩?!
唉.
最后都系食佐一杯.
 巨食佐3杯
犀利叻!
哈哈!
我仲骗佐志辉买条十字架链卑我.
哈哈..
十蚊.
 之后..?
玩得好开心咯.
我仲卑死佬志辉玩到无声出!!!
唉.
不过一冧到听日开学.就无晒MOOD咯
日日都要重复做埋同样的野.
1.刷牙
2.食早餐
3.冲凉
4.返学
5.下课
6.放学
7.冲凉
8.扫地
9.食饭
10.洗碗
11.上网/做功课
12.奋觉到第2日
甘的生活点过噢!!
气死啦!!
一开学就派考试纸了.
我D分数都唔知见得人无.
唉.失败啊!!!
之后就家长日..
OMG~~
点算好啊!!
HAIZZZ
 好鬼死镜咯!
等下佬师同我妈广我在学堂D威水
我米死得好惨??
又要对住D老师!
冧到都SIAZZZ
啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊!!
好烦啊!
烦灭??
感情咯.
 琴日在MSN同你广.
我仲仲意你
我只无可能.
但系我只系想卑你知.
你就广.
我唔知卑咩答案你.
你应该放低我了.
我当场哭佐出黎.
连志辉都唔睬.就删做机.
心冧.原来一直都系我自作多情.
唉..我系米真系要放低你? 
我真系唔想.
你琴日卑佐个网址我.
我一开.
原来系一首歌黎的.
叫做不再分离.
李幸兒唱的.
先头觉得无咩得别.
几好听下.
之后再听多次.
睇清楚D歌词.
T.T
我冧...
我明了.

好了!
唔扫你D兴啦.
掰掰咯.

一篇无聊的文章 ` 请原谅
 

没有评论:

发表评论

瀏覽表 :))