FOLLOW ME ★

希望你们会关注我囖 , 朋友们 、╮(╯_╰)╭

谢谢光临 :D

2010年6月7日

xuan.zaii . 严重感冒

YOYO.
我又黎更新我的BLOG啦.
哈哈.
今天好惨啊..
行山的时候落水.
搞到我变"落汤鸡"
就系因为甘.
搞到我已家"严重感冒"
唉唉.
不过都值得geh..
可以同朋友玩到甘爽.
哈哈..
卑D相你地睇.
系我行山果时影Geh.


你地睇下!!志辉谋杀龟龟啊!!快D报警啊!!

睇下我地的志辉哥.几甘有型!!


我地D电话.菏包.眼镜.鞋.XDD


哇!志辉.你当龟龟系咩啊?!


怕丑的DI哥


文文


你知志辉做紧咩无?!
巨竟然在水中强奸龟龟!!
(鸳鸯戏水)

哈哈..
唔知系没我妈咪睇到我甘惨.
所以带我去"扒王"食野
哈哈..
想知我食咩无..?
同你地广啦.


我的最1- 柠檬茶


我的最2-意大利面.


   3-杂菜沙拉


哈哈..最后都系阿咪卑..


啦啦啦..
今日真系病都底啊!!
XDDD
好啦好啦..
都夜了.
xuan.zaii系时候去奋了..
早头啦..
希望听日起身.
可以忘记一D事.
MUACKZZZ




没有评论:

发表评论

瀏覽表 :))