FOLLOW ME ★

希望你们会关注我囖 , 朋友们 、╮(╯_╰)╭

谢谢光临 :D

2010年6月3日

xuan.zaii 第1次写Blog.支持下. ♥

YOYO .
大家好啊 .
我 xuan.zai 第一摆写Blog
请多多支持下.
咳咳咳.
好了.
广下我最近点啦.
最近xuan.zaii考紧试.
好多都唔识啊.
点算好?
我又懒读书喔.
唉.
马来文2篇作文无写.
今日老师广我8份Z吖!!!
死得囖!
今日geh MT又空佐8题甘多
点算好啊??
义家有D镜镜地.
呜呜.
唉.
算吧啦.
唔好广埋D扫兴野了.
广返D开心野啦.
最近xuan.zai想学魔术啊.
哈哈哈.
系米好出奇叻.
我都觉得.
hahaha.
因为睇到我geh好朋友“志辉
觉得好得意.
想学下.
好了好了.
唔广E.D.好开心吖.
E个礼拜我又同我班死党去行山啦.
想到都开心.
哈哈.
可能你地觉得.甘都好开心?
但系对我黎广就唔同啦.
同朋友行山.可以增进下感情啊.
友情好宝贵咖.
难得我有班甘好geh朋友.
系米先?
哈哈.
好啦好啦.
谈到E度啦.
早头啦.
大家.
MUACKZZZ.

没有评论:

发表评论

瀏覽表 :))