FOLLOW ME ★

希望你们会关注我囖 , 朋友们 、╮(╯_╰)╭

谢谢光临 :D

2010年8月13日

______________ 囧

我  不爽你 "凸"

何出此言?
正是因为我不爽你囖 `
怎样 ?
鬼叫你要我剪头发 !!
Fxck You `

呵 ` 放心啦 
我唔系广你worr
我系广紧我学校的" 老姑婆 "
哼 
今日啊 黑仔啊 _ 囧
一进学校就卑Puan.Tang 足
讨厌啊 
仲卑巨整晒我D头发出黎 
劲唔爽咯!!
死人SELVA叫我去温啊婆剪头发worr!
啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊!!
我快快邦晒去后面 T^T
SOHAI到巨啊 !
我明明夹晒上去的咯!
叫我脱晒D夹落黎剪worr
废材啊 你傻的啊 !
我直接顶返巨咯 
岂有此理 
不过 都系剪佐少少
K到啊 !
睇到都唔7爽 !
正废材 !
SO 我决定礼拜去剪过 
唉 想剪短巨囖
长日日都被抓 剪短又怕唔PASS喔
因为我打算剪TB头嘛 >/////<
犹疑中 `````````````
剪 定 唔剪 ?
卑下意见好worr
齋睇 好闷的喔

`````````````````````````````````````
OKOK `
唔提D衰野  提到都激心 !
系了系了 
拜一又考试了 
大家 紧张吗 ?
心情如何?
有读书吗 ?
我勒 就肯定无的啦 `
我E.D临时抱佛脚的人 `
不过 我冧 我会尽力考的啦 ><
我大概冧到你的表情 ><

=口= <<一定系甘的咯
系米勒 ?
唉 唔洗广出口
心知就好 ><
大家甘熟 我知你冧紧咩的
`````````````````````````````````

同大家广个好消息 >/////<
我    我    我 ````
恋爱啦 >////<
至于对方系边个勒 
我唔多讲啦  `
我爱" " `````
幸福 Ing ``````
我知道最近有些人失恋 或 感情上有问题
我唔应该系度晒命 ``
但系 但系 >////<
你原谅我吧 ``
难得我温到爱我的人 ` >/////<
系米夸张佐D?
无所谓啦 `
我喜欢米的囖 ``
系米甘广啊 ?


哎 时间真系过的快 ``
眨下眼 就8月了 ```
岁月不留人  ````
只留下美好回忆 ```
感觉上 今年过的特别快 ``
我都跟住大了 思想都要成熟了 ` 
朋友们 记得我生日吗 ?
無错啊 `
过埋E过月``
我的生日即将来临了worr
哈 期待囖 ````
大家大家 记得送礼物worrr

>////<
" 简单更新 "
 

没有评论:

发表评论

瀏覽表 :))